April 14, 2024

Warning: sprintf(): Too few arguments in /www/wwwroot/bodyfitnessinfo.com/wp-content/themes/chromenews/lib/breadcrumb-trail/inc/breadcrumbs.php on line 253
سلوى الأحمد

سلوی احمد اپنی سریلی آواز سے سعودی عرب میں نام روشن کرتی اور اپنی فنکارانہ تخلیقی صلاحیتوں کو متعدد شعبوں میں منوا رہی ہیں۔

انہوں نے درعیہ سیزن میں نظمیں اور گیت سنا کر شاندار کارکردگی کا مظاہرہ کیا تو سوشل میڈیا پر ان کے نام کی دھوم مچ گئی۔

سلویٰ احمد نے العربیہ ڈاٹ نیٹ سے بات کرتے ہوئے اپنی فنی سفر پہ روشنی ڈالی۔ وہ کہتی ہیں: میں ایک فنکارانہ پیش کش کے بعد مشہور ہوئی جب میں نے درعیہ کے پہلے اور دوسرے سیزن میں حصہ لیا تھا۔ اس میں معروف شاعر ترکی الحویدر کی لکھی ہوئی اور میری کمپوز کردہ نظم شامل تھی۔ یہ میرے لیے بے انتہا خوشی کا باعث تھا کیونکہ یہ دھنوں اور موسیقی کی دنیا میں میرے لیے ایک بریک تھرو تھا۔

انہوں نے کہا کہ اس پیش کش پہ ملنے والی پذیرائی اور لوگوں کے ردعمل سے مجھے بے حد خوشی ملی۔

گانے کی ایک نئی قسم

انہوں نے کہا جس چیز نے مجھے زیادہ خوشی بخشی وہ اس قسم کا خوبصورت ردعمل تھا، خاص طور پر لوگوں کے ایک نئی قسم کی گلوکاری کو قبول کرنے کے خوف کے بعد۔

اس نے میرے لیے موسیقی کے میدان میں وسیع تر افق کھولے۔ میری کوشش ہوتی ہے کہ ایک مخصوص طرز کی موسیقی پیدا کروں

فن سفر کا آغاز

اپنے فنی آغاز کے بارے میں، سلویٰ نے کہا: “میں اپنے آپ کو موسیقی کی ثقافت سے آراستہ کرنے کی کوشش کر رہی ہوں، جس کے بارے میں میں نے اپنے علم کے ذریعے اور کئی تجربات کے بعد سیکھا ہے۔

اس میں فنکار محسن طرازی کے توسط سے اسٹوڈیوز کی دنیا بھی شامل ہے جس نے مجھے اسٹوڈیوز کی دنیا اور پھر فنکارانہ برادری سے متعارف کرایا اور وہاں سے میں نے تمام فنی شعبوں، دھنوں اور موسیقی کی ڈائریکشن میں کام کرتے ہوئے بہت کچھ سیکھا۔

تکنیکی اسٹیشنز

اانہوں نے کہا کہ اپنے فنی سفر کے دوران، میں نے گانا “حیران رہو” پیش کیا، جو ایک ایسا گانا ہے جو میری سوچ کی وضاحت کرتا ہے اور اس میں ہر عورت کے لیے ایک پیغام اور کہانی ہے، یہ موسیقی میں بیانیے کی نمائندگی کرتا ہے۔

انہوں نے کہا کہ سوشل میڈیا پر ان کے معروف ہر گانے کا ایک آئیڈیا اور ایک مخصوص سامعین ہوتے ہیں، اور یہ کمیونٹی میوزک اور کمیونٹی آئیڈیاز اور کہانیوں کے زمرے میں آتا ہے۔

ابھرتا ہوا ٹیلنٹ

یہ بات قابل ذکر ہے کہ سلویٰ احمد کو گلوکاری اور اداکاری جیسے کئی فنی شعبوں میں ابھرتی ہوئی صلاحیتوں میں سے ایک سمجھا جاتا ہے ۔ حال ہی میں ان کی خوبصورت آواز میں بہت سے معروف خلیجی گانوں کو ری مکس کیا گیا ہے۔ جسے بے حد سراہا گیا۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *