April 13, 2024

Warning: sprintf(): Too few arguments in /www/wwwroot/bodyfitnessinfo.com/wp-content/themes/chromenews/lib/breadcrumb-trail/inc/breadcrumbs.php on line 253
Confessions of an Egyptian parliamentarian who was forcibly raped by a former officer

مصر میں سابق پولیس افسر کے ہاتھوں زبردستی زیادتی کا نشانہ بننے والی مصری پارلیمنٹ کی سابق رکن نے چونکا دینے والے انکشافات کیے ہیں۔

مصری رکن پارلیمنٹ نے اپنے بیان میں انکشاف کیا کہ ان کی ملزم افسر سے 7 سال قبل تب ملاقات ہوئی جب وہ مصری پارلیمنٹ کی عمارت کی سکیورٹی کا انچارج تھا۔ پارلیمنٹ کے کیفے میں افسر نے انہیں پہچان لیا اور ان کا موبائل نمبر طلب کیا۔

ملزم نے ان سے اس وقت دوبارہ رابطہ کیا جب وہ اپنی بیمار والدہ کو چیک کروانے کے لیے بیرون ملک جا رہی تھیں۔ملزم نے انہیں بہترین ڈاکٹر تلاش کرنے میں مدد کی جو ان کی ماں کا علاج کر سکے۔ مصر واپسی پر، انہوں نے اسے ہوائی اڈے پر اس کا انتظار کرتے پایا اور ان کے باہر نکلنے کے طریقہ کار کو آسان بنانے کے لیے اپنے وسیع تعلقات کا استعمال کیا۔

دھوکہ دہی سے اغوا

بیان کے مطابق، ان کے اور ملزم کے درمیان دوستی ہو گئی اور ملزم نے ان سے ایک سرمایہ کاری کے مشترکہ منصوبے کے بارے میں بات کی۔ایک موقع پر، ملزم نے انہیں اپنی بیمار ماں سے ملنے کے لیے کہا لیکن جب وہ وہاں پہنچی تو وہ اکیلا تھا۔

سابق رکن پارلیمنٹ نے اپنی بات جاری رکھتے ہوئے کہا کہ افسر نے اپارٹمنٹ کا دروازہ بند کر کے انہیں زبردستی زیادتی کا نشانہ بنایا، ان کی تصاویر بنائیں اور دس لاکھ پاؤنڈ کی ٹرسٹ رسید پر دستخط کرنے پر مجبور کیا۔ جب وہ اپنے گھر واپس آئی تو اس نے انہیں دھمکیاں دیں۔ ان کی نجی تصاویر اور ویڈیوز کے لیے 3 ملین پاؤنڈ مانگے۔

رکن پارلیمنٹ کے بیانات کے بعد حکام نے تحقیقات کا آغاز کردیا ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *