April 13, 2024

Warning: sprintf(): Too few arguments in /www/wwwroot/bodyfitnessinfo.com/wp-content/themes/chromenews/lib/breadcrumb-trail/inc/breadcrumbs.php on line 253
یمن کے حضرموت گونریٹ کے المکلا شہر میں اماراتی ہلال احمر کی جانب سے طویل ترین افطار دسترخوان کا اہتمام کیا گیا

یمن کے حضرموت گونریٹ کے المکلا شہر میں اماراتی ہلال احمر کی جانب سے طویل ترین افطار دسترخوان کا اہتمام کیا گیا، جس میں لگ بھگ 3ہزار افراد نے شرکت کی۔

بین الاقوامی خبر رساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق خور المکلا شاہراہ پر قائم دسترخوان میں مختلف عمر اور طبقات سے تعلق رکھنے والے مقامی افراد اور رضاکار بڑی تعداد میں شریک ہوئے۔

شہر کے کاروباری خاندانوں کے تعاون سے المکلا کے نوجوانوں کی جانب سے دسترخوان کا اہتمام کیا گیا جس کا مقصد معاشرے میں اخوت اور بھائی چارگی، رمضان میں محبت اور امداد کے جذبات کو فروغ دینا ہے۔

مقامی نوجوانوں اور کاروباری خاندانوں کی کوششوں سراہتے ہوئے اماراتی ہلال احمر کے حضر موت میں جاری منصوبوں کے نگران انجینئر حامد سالم قوایا نے مستقبل میں بھی مقامی افراد کے تعاون سے اسے جاری رکھنے کے عزم کا اعادہ کیا۔

واضح رہے المکلا کے نوجوانوں کی جانب سے اماراتی ہلال احمر کے تعاون سے افطار دسترخوان کا اہتمام شہر میں امدادی کاموں کا تسلسل ہے جس کا مقصد سماجی ہم آہنگی کو فروغ دینا ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *