May 23, 2024

Warning: sprintf(): Too few arguments in /www/wwwroot/bodyfitnessinfo.com/wp-content/themes/chromenews/lib/breadcrumb-trail/inc/breadcrumbs.php on line 253
الضابط المصري يتحدث لنازحين في قطاع غزة

سوشل میڈیا پرفلسطین کے علاقے غزہ کی پٹی کے سرحدی شہر رفح میں مصری سرحد کے قریب ایک مصری افسر کی غزہ کےباشندوں کےلیے جاری کردہ ویڈیو پیغام پر بڑے پیمانے پررد عمل سامنے آیا ہے۔

ویڈیو میں دیکھا جا سکتا ہے کہ کئی بچے ایک مصری فوجی افسر کے پاس جمع ہوتےہیں۔ جہاں افسر نے زور دے کر انہیں کہا کہ “مصر کبھی بھی کسی ضرورت میں فلسطین کے خلاف نہیں کھڑا ہوا اور ہمیشہ ہماری فلسطینی بہنوں کے ساتھ ہر طرح کی بھلائی کے لیے تیار رہے گا”۔

دوسری طرف متعدد نوجوان فلسطینیوں نے جواب میں “مصر زندہ باد” کا نعرہ لگایا۔ پھر ان میں سے ایک نے افسر کو سلام کرنے کے لیے ہاتھ بڑھایا۔

یہ ویڈیو سوشل میڈیا پر بڑے پیمانے پر گردش کر رہی ہے۔ سوشل میڈیا پر اس مصری افسرکے الفاظ کو سراہا جا رہا ہے۔

مصر کے ایک سرکاری ذریعے نے کہا ہے کہ شمالی غزہ واپس آنے والوں کی تلاشی لینے کی تجویز کی تردید کی ہے۔

انہوں نے اس بات پر بھی زور دیا کہ غزہ کی پٹی میں جلد از جلد جنگ بندی تک پہنچنے کے لیے تمام فریقین کے درمیان جنگ بندی کے مذاکرات جاری ہیں۔

اسرائیل کے سرکاری اعداد و شمار کے مطابق 7 اکتوبر کو حماس کے جنوبی اسرائیل پر ایک بے مثال حملے کے ساتھ جنگ شروع ہوئی جس میں 1,170 افراد ہلاک ہوئے، جن میں زیادہ تر عام شہری تھے۔

اس حملے کے دوران تقریباً 250 افراد کو بھی اغوا کیا گیا تھا، جن میں سے 129 اب بھی غزہ میں قید ہیں۔ اسرائیل کے سرکاری اندازوں کے مطابق ان میں سے 34 کے بارے میں خیال کیا جاتا ہے کہ وہ ہلاک ہو چکے ہیں۔

فلسطینی وزارت صحت کے مطابق جواب میں اسرائیل نے غزہ کی پٹی پر شدید اور تباہ کن فوجی مہم شروع کی، جس میں 33,360 افراد ہلاک ہوئے ہیں جن میں زیادہ تر خواتین اور بچے ہیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *